piątek, 15 stycznia 2010

Krótki przerywnik artystyczny

Dziś na blogu wystawa zdjęć mojej siostry. Miła część artystyczna.



Postanowiłam, że co jakiś czas będę wybierać kilka prac moich znajomych, którzy się zajmują jakkolwiek pojętą działalnością artystyczną, i będę je zamieszczać na blogu jako swoisty odchamiacz.
Jako że sama nie mam talentów ani plastycznych ani fotograficznych, ani nawet pisarskich czy poetyckich - moim jedynym talentem jest strzelanie, ale o tym kiedy indziej - to za zgodą mojej siostry wrzucam jej zdjęcia abyście mogli się pogapić i poubolewać nad swym beztalenciem tak jak ja.
Wybrałam zdjęcia, które mi się osobiście najbardziej podobają i sobie mam zamiar nimi wytapetować pokój.

enjoy...

A tu macie galerię








(nie, to NIE jest moja siostra)









(NIE, to też nie jest moja siostra)






(to JA :])









(to znowu JA :])



(nasi rodziciele. najpiękniejsze zdjęcie jakie w życiu widziałam :) )





A tu macie autorkę, czyli moją przecudną siostrę... ktoś w tej rodzinie musi w końcu mieć do czegoś talent:

ktokolwiek by chciał sesję zdjęciową albo po prostu bić pokłony przed nią osobiście to kontakt przez DA (linka macie na górze)

Trochę dużo tych zdjęć. Co jakiś czas będę jej prace tu wrzucać, może nawet jako ilustracje do moich notek.
Kto będzie następnym szczęśliwcem, któremu urządzę tu wystawę, jeszcze nie wiem ale się dowiem.

Pozdrówki!
KUNA

1 komentarz:

  1. Dzięki wielkie za umieszczenie tu moich fotek... mam nazieję, że komukolwiek się one spodobają :)

    OdpowiedzUsuń